На головну Рос

Шкiльнi новини

25 березня 2021 року

У ФОКУСІ УВАГИ - ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


У ДШМ №6 проведено ще одне опитування, що стосується вивчення стану дистанційного навчання учнів, у якому взяло участь понад 130 респондентів.




Як і в попередній раз, головною метою анкетування організатори визначили вивчення особливостей дистанційного навчання, виявлення сильних і слабких сторін цієї форми освітнього процесу, щоб у кінцевому підсумку своєчасно впливати на його вдосконалення.

Результати опитування показали, що нові знання і навички наші учні отримували онлайн, переважно використовуючи такі інструменти, як месенджер Вайбер і платформу для відеоконференцій Zoom (відповідно 47% і 51%), оцінюючи їх як оптимальні варіанти для цих цілей.

Зміна звичного формату взаємодії «педагог – учень» на онлайн комунікацію, не могло не викликати певних труднощів. Судячи з відповідей, у більшості своїй вони стосувалися дотримання режиму дня (22%), самоорганізації (18%), відсутність гаджетів (9%). 

Цікаво відзначити, що більше половини учнів (53%), організовуючи дистанційне навчання вдома, справлялися самостійно, в той час як 22%  повною мірою використали допомогу батьків, а 19% - отримували часткову допомогу.

Майже для 70-ти відсотків дітей були цілком зрозумілі одержувані завдання. Учасники анкетування позитивно оцінили доступність комунікації з педагогами при наявності проблемних або уточнюючих питань, а також своєчасність отримання інформації.

«Завдання педагогічного колективу - відповідати на виклики часу, - підкреслює директор ДШМ №6 Валентина Сальникова, відгукуючись про нововведення в навчальному процесі. - Не дивлячись на наявні складності, в цілому період дистанційного навчання в школі можна назвати продуктивним. Він сприяє апробації нових ідей, змушує вдосконалюватися, глибше вникати в невід'ємні атрибути нашого часу - Інтернет-технології ».

Оставьте комментарий!

Ваш комментарий будет опубликован после проверки.

(обов’язково)